valborg

Bloggen har legat vilande nu i några dagar. Tiden har försvunnit under denna långledighet, och bloggandet har kommit i andra hand. Så, kan det vara ibland.

I torsdags var det valborg... jag och ida hade sagt att vi skulle göra en favorit i repris, från förra året. Vi lyckades, och vi gjrode den tom ännu bättre. Kvällen började hos Maria och Andreas med en öl på balkongen, sen grillning (mer öl), mat (mer öl). Vid sju-halv åtta tiden ringde jenny och sa att stockholmarna hade anlänt, så jag sprang hem och hämtade dom. De bytte om, tillbaka till Maria och Andreas för kubspel! =). (mer öl). sen blev det mörkt, och vi fick ge upp kubspelandet, det bör dock sägas att nyköping vann...(eller hur var det). ^^. Vi gick då hem till mig, där också syster var med massa kompisar..mer alkohol. Vi spelade guitar hero, pratade, skrattade och hade det gött! Efter ett tag ställdes det upp en mintuu flaska på bordet...och jag skulle inte ha! Sen så vette tusan ad som hände, för jag hade fått i mig fyra-fem stycken shots plus en lakrisshots! ehm, inte bra.

efter shotsen försvann min tidsuppfattning, men vi tog iallafall senare på kvällen en taxi upp på stan, gick till club karma av någon konstig anledning...vi var kanske där en timme, har ingen aning. sen kom vi överens om att kila ner til hamnmaggan istället...! O det tog tid att gå dit. (maria kommer inte ihåg hur/ar/när vi gick). Vi var väll nere vid hamnmaggan två minuter över ett, och fick då itne komma in.eftersom att de släpper intein efter ett....jag blir skit sur! träffade iallafall emma o sofie o pratade lite med dom, sen taxi hem. Taxiresan var intressant. kommer ihåg att jag satte mig i taxin, sen är det svart...dagen efter vaknade jag upp i min säng..med kläderna på, smink i hela ansiktet och vardagsrummet fyllt med stockholmare, flaskor, burkar o massa saker. Vilken härlig valborg!

Ida och jag lyckades iallafall göra en favorit i repris...^^
See ya

Kommentarer
Postat av: simone

haha låter som en underbar valborg=) hade samma där dagen efer fy fan fullt med flaskor här hemma=(=( jag kom inte på hamnmaggen hahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback