Today

Lördag.
Väder; Halvmulet/Sol/regnet hänger i luften.
Humör; Seg, men det blir nog bättre under dagens gång!
Kläder; Just nu min extremt snygga "hästkraft" pike jag fick av bror. ^^.
Vad ska du göra idag? Ska snart resa mig upp från soffan o klä på mig, fixa make up:en, håret och knata upp på stan. Där ska det inhandlas vin till mig och kusin. Ska kolla på syster ett tag som springer runt utklädd till en nyckelpiga. Ehm, mjo..det är sant! Hon är västerportsmaskot idag. (Jag ska ta foton, promisse!). Efter svängen på stan ska jag hem, byta om och sen vet jag inte! Det ska drickas massa vin iaf, vart får dagen utvisa.

Påtal om ingenting; jag har fått benhinneinflammation...fuck it.
Dagens låt; Losing you- Dead by april




See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback