sundbyholmstravet

Imorgon, onsdag, är det sista dagen på Ombuds utbildningen. HELT SJUKT! Jag har nu gått och utbildat mig i fem veckor, och tiden har bara försvunnit. När jag tänker efter så har jag lärt mig så extremt mycket, på väldigt kort tid. Men ändå så kan jag långt ifrån allt.

igår kväll hade vi en ringar kväll då vi ringde upp kunder och bokade besök. Så, jag har tre stycken inbokade och det är när jag väl sitter hos kunden som mina kunskaper sätts på test. Kan jag verkligen allt? kan jag hjälpa denna kunden? Kan kunden lita på mig? Många tankar snurrar runt, men jag tänker inte gå runt och oroa mig för detta utan, man får tänka så att "jag kan mer än medel svensson" och det kommer gå jätte bra.Vilket det också kommer att göra! Jag är ju GRYM! ^^. denna kväll har spenderats med e-tuna kontoret ute på sundbyholmstravet, mycket trevligt! God mat och gott vin. Spelade även en V65, och vann hela åtta kronor! de ni! ;): visserligen satsade jag 20 kr, så jag gick 12 kronor back där..men men, de var riktigt sköj iaf.

nu ska jag ta och packa ner alla saker, för sista gången på väldigt länge och sen bara ta det lugnt. Imorgon kommer jag hem till nyköping igen! =). Saknar alla er där hemma så grymt mycket, vi har mycket att ta igen nu...^^. hela fem veckor!

see ya!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

KLART DET KOMMER GÅ BRA!



Puss söta fina Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback