Schwissss

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag - helg!
Veckorna bara försvinner iväg, man hinner ju knappt blinka, så är veckan över.


Igår var Ellinor, mamma och jag i sthlm. Gick en heldag på skärholmen, (jag är inte imponerad utav ombyggnationen). jag shoppade lite smått sådär, var inte riktigt på shoppinghumör (?!). Mamma och ellinor shoppade åt mig istället. Vi tog även en sväng till IKEA, där jag shoppade desstå mer! Köpte bla en ny matta till vardagsrummet, en svart ryamatta =). Så fint så!

I förmiddags så ringde mamma mig, och sa att hon var påväg till nyköping och handla mat. Jag hängde på henne och passade på och storhandla. (man måste ju passa på när man har bil). ^^. Så, jag köpte MASSA mat! På eftermiddagen sen, så hade jag ett kundbesök på kontoret, passade även på att jobba litegranna när jag ändå var där.

Fredag imorron.. har inte planerat så mycket inför helgen nu. Några ideer på vad man kan hitta på?

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback