Lö+Sö, =)

Söndag.

Vad har jag gjort idag? Ehm, inte mycket. Vaknade vid tolv tiden av att telefonen ringde. Därefter frukost, kaffe (extra starkt) och en smörgås. Låg kvar i soffan till kl. 14.00 någe sånt. Sen fann jag lite motivation och reste mig ifrån soffan och påbörjade en storstädning här hemma. och nu är det fint! Sen har jag setat o glott på tv hela dagen..

Igår, lördag, så var det förfest hos mig (då det dracks massa vin). Sen en sväng förbi någon (?!) där vi hämtade upp lite folk, taxi till tellus och sen parteey hela natten lång. Riktigt trevligt! Därav min sega söndag. jag mår som jag förtjänar med andra ord.

See ya!


Kommentarer
Postat av: simone

du mår som du förtjäna tjejen=) =) haha kul att ni hade trevligt igår=)

Postat av: Myaraq

Äsch du är ju kalasduktig!

Puss på min finaste fina!

2009-05-24 @ 21:16:04
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback