Kontor?

I augusti flyttar systeryster till blekinge och det kommer kännas extremt tomt! I
 höst så har vi bott ihop i tre år, och nu (för första gången) kommer jag att bo själv.

Iallafall, när syster flyttar så försvinner även hennes grejer, vilket innebär att jag får en STOR garderob till, så mitt framtida mission blir att fylla upp den garderoben. Även i vardagsrummet kommer det att försvinna saker, ellinors säng och nattduksbord och lite små saker. I det hörnet har jag funderingar på att göra en "kontorshörna". Dvs, sätta in ett skrivbord.

var inne på IKA och kikade litegranna, och hittade denna smarta lösning. ett skrivbord som monteras ihop med expedithyllan. Tok smart! Så, ett sånt ska jag nog ta och införskaffa mig. Det kommer att bli great!
Eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Myaraq

KOmmer bli snorfint ju!

Postat av: Dessan

IKA har en del bra grejer ;-)

Mohahahaha

2009-05-26 @ 20:26:51
URL: http://dessa.blogg.se/
Postat av: simone

kommer bli super snygg. annars kan du ju köpa en discokula och göra dansgolv av hörnan=) Vad tror du?

kram

2009-05-27 @ 10:19:41
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback