hotell igen...

Jahapp, hotellrum igen...(detta börjar bli lite vardag nu). Men det är inte långt kvar nu, bara denna vecka och tre dagar nästa vecka, sen är jag klar med utbildningen! SKÖNT, ^^.  Denna vecka har vi massa repetetion, som både är bra och dåligt. Det är alltid bra o repetera saker så att man ser att man har lärt sig allt och har lite koll, men samtidigt kan det bara röra till saker ännu mer...vilket det kändes som igår när vi hade repetetion på LIV sidan. (alltså sparande, pension osv). Jag kände mig totalt lost och som en blåst blondin påsamma gång, om det nu går?! .

Aja, ikgår så tog Dess o jag en sväng till Flen till ringcentralen och balanserade däcken på bilen. Pappa har typ idiot förklarat mig för att jag har sagt att bilen vibbrerar när man kör, så däcken måste vara obalanserade...OCH VEM HADE RÄTT?! jo, jag. haha, så jag var väldigt kaxig igår när jag ringde min käre far och sa att; Hej pappa, däcken på Sven var obalanserade...vem hade rätt?!. Och min pappa är väldigt lik mig, och kunde inte riktigt erkänna att jag hade rätt. Iallafall, fick också reda på att min höger framaxel grej någe...är glapp. så, nu ska jag lägga ut massa pengar på det också, härligt! Or not...Efter besöket i Flen åkte dess och jag förbi hennes mor o far utanför h-näs. Där blev vi bjudna på mat, eller vi lagade maten till hela familjen, köttfärspaj. RIktigt mysigt! =). Och dom har byggt ett riktigt fint hus, jag blev också sugen på hus...^^.

Ikväll blir det norgeläger möte i katrineholm...så, vi hörs senare!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback