FAAAN

Jag sitter hemma på landet hos mamma och pappa. Jag skulle ha åkt hem till nyköping igår kväll, men nu tänker du säkert, varför gjorde du inte de då? Nej, det fanns ett litet MEN där. Igår morse när jag kom till bilen, skulle lämna all packning, så såg jag att...fan, mitt förarfönster är sönderspräckt! Det tog typ några sekunder, sen insåg jag att jag hade haft inbrott i bilen. FAAAN!

Fönsterrutan, låset och dörren på förarsidan är sönder, de har tagit stereon, navigatorn och mitt usb minne. Jag blir så extremt trött, varför?! Så, går dagen var lite smått kaotiskt, polissamtal, försäkringssamtal och sen sitta på folksam och ha utbildning tillsammans med detta gjorde inte saken bättre.. som tur är har jag två av de bästa föräldrarna man kan ha. Mamma och ellinor skulle in till e-tuna och hämta ellinors balklänning, så då åkte pappa med och körde hem min bil hit till landet och jag fick skjuts hem utav mamma och ellinor. TACK!  Men, nu är jag billös. I säkert en-två veckor. hur ska jag kunna ta mig överallt?! som tur är får jag låna mamma o pappas fina renault skåpbil när jag behöver..men jag vill ha min bil. Hoppas att det finns en verkstad som har tid o fixa detta snart. Typ nu.

Så, nu har jag isolerat mig ute på landet. Ska in till nyköping en sväng idag och hämta lite papper hemma o prata med piratreklam om västarna är klara. Sen åker jag ut hit igen, för imorgon ska jag jobba på Tinas catering! =). Tack mamma för att du fixade extra jobb. Sen på söndag är det DM, så då får jag flirta till mig en bil igen.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Skitsurt ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback