skit.

Full panik på en måndagskväll, det är bra! PERFEKT MARIA! Husby-Rekarne scoutkår skulle hämta sina monärosaker ikväll och så ringer dom när dom är i katrineholm, har alltså åkt hela vägen o så..och frågar vart sakerna är.... sakerna är då i ett annat förråd och jag förklarar vägen till dom.. men sen visar det sig att det är en annan nyckel dit och jag blir helt enkelt tvungen att ringa förra DO och nu får han fixa allt. grejen är den, att nyckeln till de andra förrådet, som han har....är på hans jobb! jävla typsikt. Så, nu är ännu en kår irriterrad på mig. känns så skönt. det finns redan folk som tvivlar på att jag klarar av att sitta som DO och nu händer detta. det värsta kom sen, jag var tvungen att ringa upp dom och förklara allt. hemskt. fan jävla skit. men jag kunde inte göra annat än att be om ursäkt, och att jag har inte blivit informerad om att det är en annan nyckel o bla bla bla...

ja, man är väll inte mer än människa?

Kommentarer
Postat av: Dessan

Människa - och en jävligt underbar sådan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback