onsdag-löning

Jopp, då var det onsdag, och LÖNINGSDAG! =). härligt härligt. jag funderar på att fira denna härliga dag med att köpa en klänning jag har kollat jätte länge på, på jc! Hm, får se.

denna onsdsag kommer att bjuda på; först en trip ut till näverkvarn med maria, hon ska fixa sina naglar igen, och jag ska kolla lite granna, är ganska sugen på de. Men, får se. Efter nävekvarn trippen så...ja. kanske ta en sväng i det underbara vädret? träna lite granna kanske, jag fick nämligen inte träna igår för kusin!! hm, så då får jag träna extra hårt idag istället ;).

Ikväll ska Ida o jag umgås, maria har bjudit med mig ut till kuggnäs också, på pokerkväll..tänkte försöka få med ida dit =). kan bli sköööj! träffa lite ssab folk. ;). jopp..det får nog bli min dag. eller jo, jag ska skriva en sammanfattning också, av tinget helgen..kolla över dagordningen en sista gång...sen var det någe mer jag inte kommer på.

jst de, en liten detalj till. =). jagh ar fått ett uppdrag! ute på thorsman. så, imorgon och på fredagjobbar jag förmiddag, 05.54-14.00, sen i två veckor är det nattjobb som gäller för mig, 22-06.00 =). MASSA pengar!

ska hoppa in i duschen nu. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback