måndag

måndag, ny vecka (igen). jag har varit riktigt duktig idag, har städat ur den stora garderoben där ellinor har alla sina kläder och där vi har alla våra skor... så, jag passade på att rensa bland mina skor, ett tag senare och två kassar senare så var jag klar med detta. Så, nu är garderoben jätte fin! =). har även ringt till syo:n, eller studievägledaren på LiU och pratat om utbildnignen..så, den verkar riktigt bra och jag är ännu mer taggad nu. hon skulle även fixa så att jag får en "skugga en student"-dag. Spännande spännande. Har även ringt och beställt ny tandläkar tid (eftersom att jag totalt glömde bort min i torsdags, som nu kostar mig 360 kr). Så, jag ska dit i början av april.

med andra ord har jag varit riktigt flitig idag! =). Ikväll är det egentligen konstitueringsmöte för sparreholm, men jag orkar inte. känner att jag måste fokusera på annat just nu (jobb) och bara göra det jag verkligen behöver göra.

kvällen bjuder på promenad med idahoo, ska försöka få henne o färga mitt hår också ;). (snälla idahoooo). det behövs nämligen!

see ya


Kommentarer
Postat av: simone

färgar dig svart snälla=)=)=)

Postat av: ida

kunde ju inte... men blev håret bra igår då??

2009-03-17 @ 18:43:52
URL: http://kexet87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback