Klarvaken

Jag borde egentligen sova nu, ska upp relativt tidigt imorgon och ringa vetrinärern (sallie ska få sin andra vaccinationsspruta, så jag måste beställa tid). Men, sen har jag inget planerat på hela dagen. vad ska jag då hitta på?
Imorgon kväll sen blir det spelkväll som vanligt. =).

Kvällen tillbringades tillsammans med elin och jenny. ellinor ringde på eftermiddagen och sa att hon skulle åka hem till forssa ikväll och jag ville inte äta middag själv ,så smsade hit elin och jenny. Vi åt kycklingsallad, sen tog vi en trip till coop extra, köpte billigt godis och sen hem till soffan, där vi degade resten av kvällen. Mycket trevligt!

MEn, nu var det där med att sova..jag gick ändå upp tidigt imorse och skjutsade ellinor till skolan, men jag är ändå inge trött. Vad ska jag göra åt detta? Jag är helt klarvaken. Hm, någon som har ett sömnpiller till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback