kan inte sova- passar på att få lite gjort

Jag kan inte sova, så jag passar på att söka lite jobb. Det hade faktiskt kommit in några på ams.se.
Så, jag passar på. Måste verkligen hitta ett jobb, annars lär det bli lite krisigt framöver. Men jag klarar mig nog, det gör jag alltid, på ett eller annat sätt. De är bara att le och bita ihop så löser det sig. På något sätt.

Jag har bland annat sökt jobb på nynäs slott som guide i sommar, tyckte att det lät jätte spännande! Prata med folk en hel sommar om arkitektur, konst och natur. Kan det bli bättre? Aja, ska inte hoppas för mycket, för då kommer det säkert någon idiot som har erfarenhet av att jobba som guide. Hm, sen har jag sökt som personlig assistent, en nattjänst. Jag tänkte att jag har ju erfarenhet utav personlig assistans så...det borde inte vara helt omjöligt, eller?

Aja. ska fortsätta kika lite nu efter jobb.
Har ni något jobb till mig, så får ni ¨gärna säga till. =).

See ya!

Kommentarer
Postat av: simone

så duktig du är=)=) du hittar säkert ett jobb snart kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback