jobb

Redan torsdag. Sista dagen på min sjukskrivning, förhoppningsvis på ett LÅÅÅÅÅNGT tag. =).

Igår, onsdag, var jag uppe i stockholm på arbetsintervju för sonica telemarking...ehm. det var tre minuter intervjuer, tror inte att jag får det...MEN, det gör ingenting! För, typ tio minuter innan jag gick in på intervjun för det företaget, så ringde min mobil och det var ifrån Folksam. Dom frågade om jag fortfarande var intresserad utav jobbet, om jag hade funderat igenom allt. och jag svarade att ja, jag är fortfarande intresserad. Så...då fick jag jobbet!!!!!! JAG HAR JOBB =). det känns så jäkla skönt. De hade visst inte funnits några andra intressanta sökande efter att dom hade intervjuat mig ;). känns jätte bra o höra, de tror att jag blir en tillgång för nyköpingsregionen.

japp...så, sne när jag gick på den intervjun jag skulle på, så kändes det inte så viktigt. iallfall, efter intervjun så åkte jag tillbaka in till centralstation och mötte upp jenny. jag skulle nämligen vänta en timme på tåget och då hörde jag av mig till jenny o frågade om hon hade lust o vänta med mig. så, vi tog en kaffe på coffee cup. mysigt mysigt! hon hade även med sig sofia =).

japp..sen åkte jag hem. var hemma i nyköping vid sju tiden..skulle egentligen åkt till eskilstuna igår kväll och firat emma..men, det blev så sent, så det blir ikväll istället =).

nu ska jag panik fixa det sista inför helgen. distriktstinget.

see ya!

Kommentarer
Postat av: simone

grattis grattis=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback