helgen

markus krunegård var jätte bra i fredags, hel grym! han började spela väldigt sent dock, vid tjugo-kvart i tolv någe...så. Men det var jätte bra! =). värt varenda litet öre. så fredagen blev riktig lyckad!

igår, lördag, så hade jag en hel dag på stan. Jag, Ellinor, Ida, Maria och Simone gjorde nyköpings centrum osäkert. Jag shoppade för pengar jag inte har, känns alltid skönt o göra de. iallafall, jag köpte en jätte mysigt lång stickad kofta grej på vero moda..(det var REA!). sen blev det en sväng till Gina där jag innhandlade ett jätte fint vitt linne med lite "nit"liknande grejer...tok fint. Sen avslutade vi trippen på stan med en fika på princess. Myspys!  igår kväll sen så hade vi förfest hemma hos ida, och sen utgång på tellus. där kapten röd spelade..o massa andra band. det var reggaekväll. ehm, inte direkt min musiksmak, men det var riktig sköj faktiskt! =).

idag har jag tok städat. har dammat, plockat, dammsugit, torkat golv o fixat. så nu är det tok fint hemma! på eftermiddagen blev det även en promenad med idahoo =).

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback