helgen

Kom hem för några timmar sen ifrån helgens bravader! =). Vi (ellinor och jag) kom hem vid sex-halv sju tiden, sprang upp med sakerna till lägenheten och sen kilade vi iväg och tränade.

Helgen har varit hur bra som helst. helt galet kul! vi har gjort så mycket kul, så jag orkar inte berätta. Bla, igår kväll så badade vi bubbel pool och satt i en ångbastu, för det är väll sånt scouter gör? haha. aja, det har varit tok kul iallafall, och helgen har gått jätte snabbt och jätte bra, i princip inga problem. Så, det känns jätte bra!

Jadå, så nu sitter syster yster och jag, totalt slut, i soffan hemma och kollar på tv. I hennes skor går på trean. jag har dock sett den flera gånger, men, den funkar nog på en söndagskväll som denna..

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback