Göteborg

Nu har uppsägningen sjunkit in lite..och jag har helt enkelt accepterat det. jag menar, vad ska jag göra?! deppa ihop totalt och vägra gå ut, sitta med en marabou 200 grams choklad- med helnöt - kaka och moffa i mig. Nej, jag tror inte de. (jag väljer för övrigt en kopp te istället för choklad).^^. det är faktiskt bara bita ihop och le, jag själv kan ju faktiskt göra så mycket åt det.

aja, kom på att jag har ju varit i göteborg i helgen, och kanske ska skriva några rader om det?! . haha. jag, elin, jenny och åsa åkte iväg i fredags vid sex tiden... Vi åkte och åkte och åkte, toch till slut var vi framme i jönköping. där åkte vi runt och letade efter ett matställe..till slut blev det max. Jag åt en GI burgare med morötter till (som vanligt). sen fortsatte vi. MOOOT GÖTEBORG!! =). i jönköping bytte vi även förare, jenny hade kört hittills och nu tog jag över. Vi var framme i göteborg vid elva-halv tolv tiden.

Lördag. vaknade vid tio tiden av att syskona Alm och Louise stod i köket o fixade o trixade. jag tvingade mig själv upp ur soffan, som jag sov i (eller skulle ha soviit i ,men jag låg och lyssnade på elin och åsas snarkorkester...!). det blev frukost med pannkakor o kaffe o mackor. Vi gjorde oss i orndning och drog sen åt varsitt håll. Jag for in till stan och träffade maria och de andra åtke till något köpcentrum. Maria och jag gick på stan o kollade, jag köpte en oliv olja med citron på olivolja.etc, vi åt glass o sen gick vi hem till maria o drack te..mums! vid fem tiden (tror jag), for jag tillbaka hem till johanna, som hade köpt sushi till mig! MUMS! =). åt, duschade, sminkade mig, platta håret och korkade sen upp vinet. folk började komma och senare på natten, så åkte vi in till stan och gick ut, på boulevard.

söndag. segt, mycket segt. vi var hemma vid halv fem-fem på morgonen...vaknade vid tio tiden av att de pratades i köket. trött. dagen spenaderades sedan framför tv:n. För att sen vid tre tiden åka hemåt. Vi stannade även på hemvägen i jönköping och åt, dock denna gången på en resturang. mycketnice! =).

så med andra ord blev det en lyckad helg i göteborg.
TACK FÖR EN TREVLIG HELG! =).

see ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en kalas helg !

vi får road tripa till gbg i sommar jajajaj!

2009-03-09 @ 22:05:17
Postat av: ida

ihh. kom ju inte med att de va jag som skrev.. vafan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback