en liten känsla

Jag har en sån jätte märklig magkänsla, vet inte om jag är glad, eller allmänt nere. Jätte jobbigt. Jag känner mig mer neutral, och ja..likgiltig. Kan man känna så? Jag orkar liksom inte bry mig om saker just nu, jag vill bara vara.
Bara vara Maria.
Som sagt, jätte märklig känsla, som inte går att förklara riktigt.

Ska snart kila iväg till jobbet... andra natten nu. =). bara tre kvar denna vecka och fyra nästa vecka. Sen slipper jag manpower. ska bli så skönt att gå vidare till någe annat. jag har gjort mitt på manpower. Känns skönt att börja på folksam, även om jag bara har provision, (dvs. jag har ingen "säker" inkomst varje månad). men..det känns skönt! jag ska skriva på papprerna imorgon.  så, det blir nog bra.

Aja. ska sluta vara "deppig o seriös" nu..
See ya!

Kommentarer
Postat av: ida

don´t worry...

be happy ! :D

Postat av: simone

det kommer lösa sig tjejen=)

2009-04-02 @ 13:34:07
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback