distriktsting

Sitter nu ute i forssa, hos mamma och pappa. Ellinor och jag åkte hit förut för att min skrivare ville inte funka, och jag måste skriva ut massa papper till helgen. Så vi åkte hit vid fyra tiden och mamma bjöd på mat. Kyckling, pommes och grönsallad! mums mums. Har nu skrivit ut alla papper och vi ska nu dricka lite kaffe. Sen vid halv sju tiden åker jag och ellinor till enebåga kursgård, där vi ska spänndera helgen med massa scouter. =). det är dags för vårat disktritsting.

japp...så, jag försvinner nu för en helg och återkommer på söndag kväll! Jag kan dock inte gå ut på internet, mitt modem har lagt av och jag får mitt nya på tisdag...så vill ni mig något, så får ni ta och lyfta telefonen o slå en signal!

see ya!

Kommentarer
Postat av: simone

har då trevligt i helgen=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback