dåligt bloggande

Jag har haft fullt upp denna vecka och bloggandet har ännu en gång blivit lite dåligt. Jag som gång på gång har försökt att bättra mig. aja.

Igår så hade ida och jag filmkväll här hemma hos mig. eller vi skulle se på film, men sen så fastnade vi framför lets dance. =). Idag så har jag tagit en sväng på stan tillsammans med ida. fyndade ett svart baslinne på hm, 64,50. helt okej. hittade även en jätte fin klänning på jc, men...får köpa den när jag blir rik. ^^.

Ikväll så ska vi ha melodifestivalskväll är hemma. Jag, ellinor, hedvig och ida har bunkrat upp med chips, godis, ostbågar o massa gott =). nice!

Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback