dadararaaaaa

Hejsan hoppsan dagboken, ;).

Tänkte att jag skulle passa på och skriva några rader här, när jag ändå har tid. (nu låter jag som en extremt upptagen person..men NEJ). för det första, det är SNÖ UTE! varför? varför? varför? vad hände egentligen med våren? jag som hade såna vårkänslor..jag har till och med tagit fram solbrillorna..men, sen så kommer det ner massa snö. förstår inte. det enda som gör mig lite lycklig var att när jag vaknade "imorse" (vid elva tiden), var att snön hade försvunnit litegranna..så våren kanske är på gång ändå? vad tror ni?

Igår kväll var jag, Ida, Maria, ellinor, Isabelle och Felicia på olearys och åt o drack öl. jätte mysigt, och ölen var god. hemskt, jag har ju inte druckit typ på en månad, så jag blev lite "lullig" av tre öl?! pinsamt. det är antinge det att alkoholförbrukningen har minskat kraftigt, eller så är det att jag börjar bli gammal? Hm..jag hoppas på det första faktiskt. Iallafall, det var jätte trevligt på olearys..typ inga människor där, när vi gick så var vi i princip dom enda där. men men. glod mat var det iallafall.

idag på dagen har ida o jag varit på stan. jag inhandlade lite små grejer...(klänningar, underkläder, mascara o så). vi passade även på att kolla på ellinor, som var levande skyltdocka idag. hon stod för axelsson o var så söt så. =). Pappa var även i stan, så vi tog en fika med honom på kumlins. väldigt trevligt.

jag kom hem för ett tag sen o har nu duschat, börjat små sminka mig lite granna. ikväll blir det nämligen först mat hos ida och sen förfest hos elin o jenny, sen senare ikväll utgång på tellus!= ). jag låter som värsta partysessan nu, men det var väldigt länge sen jag verkligen gick ut och kalasade ordentligt! Så, ikväll när jag kommer hem ska datorn vara avstängd och mobilen långt borta ifrån mig, annars börjar jag ringa, smsa o allmänt vara jobbig/känslosam mot folk. haha. det har ju hänt förut! ;).

hoppas att ni får en bra lördagskväll!

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback