Västkusten

De har blivit dåligt med bloggande de senaste dagarna, men det finns en väldigt bra förklaring! Fredag- midsommarafton (maria var tok full) bilder kommer snart... och sen igår, midsommardagen, så for ellinor och jag iväg på sverige semester! =). Först på morgonen städade vi hela stugan, skjutsade människor till buss/tåg och dylikt. Och for sen iväg.. igår kväll, vid sju tiden så var vi framme i ljungskile. Jätte mysig liten stad!

Idag så vaknade vi, åt frulle och åkte sen iväg till Lysekil. Där gick vi och kollade på "allt som man ska se på", bla havet hus (tror jag att det hette). Däefter åkte vi vidare till något litet samhälle som hette Grundsund (tror jag) . Åt på en jätte fin resturang, Pelles rökeri (som ica kuriren hade tipsat om), och sen åkte vi upp till smögen. Smögen var verkligen jätte fint! Så mysig stad/samhälle.

Helt plötsligt kollade vi på klockan och den var väldigt mycket, så då åkte vi neråt...till vårat hem förnatten som lgiger i Varberg. Här bor vi iett jätte mysigt vandrarhem som ligger ute på landet ,bredvid en bondgård! haah, och ja, vi känner oss som hemma. ^^.. ska snart gå och sova, för imorron bär det vidare till...någonstans. Men sen vid 15-16.00 tiden ska vi åka till Ugglarp (halmstad), där tindbergs har sommarstuga. Där ska vi bo imorron natt. Tisdagen bjuder nog på en hel del solning hoppas jag.


Kommer förhoppningsvis någon mer uppdatering utav veckan lite senare!
See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback