planeringen fortsätter...

Pratade precis med Tindbergs. i telefonen, så nu är det besstämt att måndag eftermiddag, vid 15-16.00 tiden kommer vi ner till deras sommarstuga. Ska bli riktigt spännande och se hur de bor! =).

Så, hittills har vi kommit såhär långt i planeringen;
Lö natt- Ljungskile
Sö natt- Varberg
MÅ-Ti natt- Fam. Tindberg

Sen lär bilen styra till göteborg och liseberg, och kanske även en sväng till Båstad?!

Nu ska jag snart iväg på kundbesök i Ockle. Där efter blir det att hämta ett paket på hemköp, hem och packa, fixa i ordningn här hemma.  Sen senare kommer pappa och hämtar mig, jag slipper åka buss. TACK TAC KTACK!

Imorgon så blir det storstädning och iordningsfixande inför midsommarafton i stugan. Kommer bli så grymt kul! Ska sätta upp massa tält (både party och sovtält), göra långbord, fixa musiken och ja..fixa allt! =).

See ya


Kommentarer
Postat av: Dessan

MARIA!!! Kan man boka sovplats i stugan!?

Du vet min rygg, gamla jag!!! Skulle vara toppen men om inte så får det gå ändå, haha!

Puss <3

Postat av: jennie

Yes gumman, Lifes a bitch and than you die. Så är det bara =)

2009-06-21 @ 08:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback