måndag, måndag, måndag

Måndag

Dagens väder
; sol, men himlen börjar mörkna nu. Blir det regn?
Dagens "to do";
- till scania verkstaden och fixa massa grejer åt pappa.
- hämta ellinor i skolan, sen ner på stan. där det måste shoppas lite saker till på fredag och en sväng in på systemet och köpa vin till imorron. =). Sen kör bilen ut mot WIllys/skokanonen och köpa lite frukt till ikväll och kolla skor tills på fredag.
- hem, äta lunch. Packa, o fixa hemma.
- upp på kontoret och fixa allt till kundmötet ikväll kl. 17.00
- säga hej till simone.
- 17.00 kundmöte i ockle.
- därefter åka till forssa och  hämta pappa. Åka till e-tuna och hem till dess, hon och jag ska ha pyamasparty ikväll, ^^.


Dagens schema! =). Scania, ellinor och stan är avklarad. Nu återstår packning och kontoret/kundbesök/Simone och den lilla svängen till e-tuna.  Kom på att jag även måste ringa några kunder ikväll...hm, det kan jag göra på vägen till e-tuna. Tack för att det finns handsfree! .

Imorgon far jag till Herrfallet, Arboga, för folksam återträff. ska bli riktigt nice! =). Ska ha lite repetitioner/lektioner hela dagen, sen blir det vin på kvällen. Nice. Onsdagen så blir det mer lektioner/repetitioner och sen hemgång igen. Skönt och komma bort ett tag, även om det är lite stressigt såhär innan.

Men ja, nu blev klockan massa, måste kila till kontoret nu.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback