Senaste dagarna

Back in Nyköping! =).
Återträffen med folksam, vid Herrfallet, var jätte trevlig! Vi hade repetioner på dagarna, och på tisdagskvällen hade vi en trevlig gemensam middag och efterfest. Efterfesten bestod av massa vin, och då menar jag MASSA Vin! Under kvällen badades det även, och det var kallt. Men, ja, nu har årets första bad gjorts, dock inte i nyktert tillstånd.

Åkte hem till nyköping igår kväll, tog bussen ifrån e-tuna vid 15.05, och turen hem tog 1 timme och fyrtio minuter. SÅ tråkigt att åka buss. Går kväll...jag mådde inge bra sen allt vin i tisdags kväll, så jag sov bort hela kvällen. och MISSADE (ja, det är sant) missade sista greys.
Vad hände?! Tell me.

Idag har dagen bestått utav att hjälpa mamma fixa inför imorron, har även hunnit med att shoppa lite granna på stan. =). nice! Köpte bla en ny partym. (tack för skattepengarna!).  Och nu har jag städat och plockat och fixat här hemma. så, nu är allt klart inför studenten. Ikväll blir det rockbaren med idahoo camfill =). MYS!

See ya


Kommentarer
Postat av: Dessan

MARIA!? Du kan inte ha missat Grey´s?!

Fy fan vad spännande det var... Visste inte vart jag skulle ta vägen, haha!

Postat av: Emma

Moahahaha...vilken kväll det blev :)

2009-06-23 @ 08:17:58
URL: http://emmascircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback