Måndag

Solsken och värme. Finns det något bättre?

Dagen har tillbringats ute vid Näsudden med Simone. Så härligt! Vi åkte ut dit till halv ett-ett, och har sedan legat och stekt hela dagen. Jag ser nu ut som en liten tomat. Vid tre tiden kom även Sara ut, med jordgubbar (MUMS), sen åkte vi hem vid fyra tiden.

Väl hemma i nyköping igen, hämtade vi upp Ellinor, åkte till citygross och em. Jag tänkte köpa min taklampa till vardagsrummet, men den var slut! Jag kunde beställa hem lampan om jag ville, men då skulle den kosta 400 kr mer, så nu vet jag inte hur jag ska göra.  Måste fundera igenom mitt lampinköp lite granna tror jag.

Satte mig nu ikväll för att ringa kunder.  Ringde upp kunder som jag var i kontakt med förra veckan, vissa svarade andra inte. Sen satte jag mig och ringde på kundkort också, och fick inte ett enda svar?! VA F*N I HELVETE!! Jag blir så trött, tänkte sätta mig imorron kväll igen, hoppas att det går bättre då.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback