helgen

Då var helgen över! Har arit så sjukt mycket att göra, hela tiden. Eller, inte att göra..men, har alltdi varit på väg någonstans. Så, helgen har bara försvunnit. Ellinors student gick jätte bra. Tyckte grymt synd om studenterna bara, det regnade hela dagen..Men, studenterna såg glada ut ändå! ^^. Hade tänkt att gå ut på fredagskvällen, men vi var tillbaka i nyköping vid 00.00, så då kändes det onödigt.

I lördags hade jag först ett möte i Sparreholm, och åkte sen hem till mamma och pappa en sväng, där jag blev bjuden på mat. Tackar! På kvällen blev det förfest här, sen utgång på tellus, sen efterfest...var hemma vid sex på morgonen! ;).

Söndagen försvann. Hämtade dessan på busstationen vid tio, åt frulle, vid halv elva kom det hit massa studenter, plus mamma och hedvig. Dess sminkade tjejerna hela dagen och jag sprang runt oc hjälpte allmänt till med allt. Vid tre åkte vi ut till nynäs, och kollade på när studenterna tågade in till nynäs slott, för studentbal.! =). alla var så fina, jag vill också gå på bal. Någon som är sugen?! Igår kväll sen så köpte dess o jag pizza och däckade i soffan. ordagrant! vi åt, började kolla på tv, både somande i soffan vid sju och vaknade vid tio. då är man trött!

med andra ord har det varit en bra helg. det kommer lite bilder snart från studenten/balen.
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback