De rullar på...

Sverigesemestern fortsätter...

Idag har Ellinor och jag varit inne i varberg och kollat. Har bla kollat på varbergsfästning, jätte fint! Vi tog även en sväng inne i ´centrum och kollade. Därefter tog vi bilen och åkte ner till falkenberg, där vi svängde av och åkte kustvägen mellan falkenberg och halmstad. Mamma, jag och ellinor åkte även denna vägen förra året, men den är så extremt fin, så vi tänkte att man kan säkert åka den en gång till. VI stannade även och åt i "Steninge" på en resturang och cafe. Jätte mysigt! havsutsikt, blåhimmel, 20 grader, och EXTREMT god mat. Helt fantastikst. Efter lunch åkte vi in till Halmstad en sväng och shoppade loss. Riktigt nice! ^^.

Ikväll så bor vi hos Tindbergs i deras sommarstuga som de har i Ugglarp, mellan Halmstad och Falkenberg. Vi kom hit vid 16.00, och har hunnit med att bada, ( JAG BADADE I HAVET!!!), och grilla, äta jordgubbar och spelat twister. Riktigt trevligt!

Ska försöka ta och sova nu, det är någon jävla fågel utanför som sitter och skriker bara...men ja, det är väll bara att slå dövörat till, och strunta i den. Imorgon så far ellinor och jag neråt till skåne, med en liten extra sväng in till båstad, för att sen åka uppåt igen och bo hos Tindbergs en natt till. Så ja..Natti natti!
See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback