dåligt bloggande..

Måste tyvärr erkänna att bloggandet inte är på topp just nu. jag har ingen tid/lust/ork att skriva. Därav det dåliga bloggandet. Har kommit fram till att det här med bloggandet går i perioder, ibland då får man abstinens om man inte får blogga minst fem gånger per dag, men sen ibland så kan det gå dagar/veckor innan man skriver. Så äre, och det får ni helt enkelt leva med!

Igår skulle jag haft kundmöte vid elva, vid halv tolv så ringde jag kunden och frågade vart han var...han hade helt enkelt glömt bort. Vi bokade om och jag satt kvar på kontoret ett tag och gjrode några test (folksam). Därefter sprang jag till bussen och åkte till sparreholm. I sparreholm väntade mamma med volvon, sa hej hej till mamma och gasade sen vidare till e-tuna. Väl framme i e-tuna hade jag ombudsmöte. Det var väldans kul att träffa alla människor ifrån utbildningen igen! =). Vi ses nästa vecka igen, då vi ska fara till Herrfallet. ^^.

Efter ombudsmötet så körde volvon hem till dessan, där det åts chips o choklad och dracks cola =). gött. På tv:n visades.. GREYS såklart!

Ska ta o göra lite mat nu.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback