zapp

Jag skulle haft kundbesök ikväll, men kunden ringde och avbokade, så då var mina kvällsplaner förstörda! eller, med andra ord, jag blev ledig istället. Så, jag stanna kvar hemma, passade på att jobba undan lite.

Ellinor och jag har lite problem här hemma ikväll, på ettan är det allsång, trean paris och fyran minnesgrej för michel jackson, vad ska man välja?!

Oj, nu åskar det ute, snart börjar det regna.

Aja, iallafall, vi zappar mellan ettan, trean och fyran.

Imorgon har jag besök vid 14.00. Jag åker uppp till kontoret vid tolvtiden och förbereder, och sen på kvällen blir det förstt hamnen, och sen öl på tells med syskonen. =): nice! Du kanske har lust att joina också?!

Nej, nu ska jag fortsätta med zappandet.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback