solning på stendörren

Dagen har spenderats ute på Stendörren med Idahoo Camfill och kusinvitamin. =). Helt underbart väder, fastän att vissa klagade på att det var kallt?! Aja, jobbade på brännan lite, så nu har man lite mer färg, ^^.  efter solning på stendörren så åkte jag hem till kusin, och vi hade frisörsalong. jag färgade svart på henne, o hon blont på mig. Så, nu är jag blond igen. eller ja, blondare!

ikväll blir det middag och öl på tellus =). nice nice! hade fått några vidareförmedlingar jag måste ta tag i först bara.
see ya!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Utseendemässigt kan du nog bli blondare men... resten vetitusan ;) Mohahaha! Jag bara skoja! =)

Hoppas du mår bra snygging!

PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback