Födelsedagsbarn

Hade ett kundbesök idag vid kl. 14.00, hos ett par ute på bryngelstorp. De var så extremt trevliga, vi satt och pratade i två timmar. De bjöd även på kaffe, rabarberpaj och hemmagjord vaniljsås, TOK GOTT =). Sålde en assistans till bilförsk, och eventuellt två sparanden...med en STOR engångsinsättning, så. De skulle bara prata ihop sig lite och ringa mig. De blir nog bra, jag tror att dom vill starta de. för de ÄLSKADE MIG! =). haha, jag är så jävla trevlig.

jag ska ta och laga lite mat nu, men har absolut inga ideer. någon som har någe gott tips?


GRATTIS IDAHOO CAMFILL SOM FYLLER 22 ÅR IDAG =).


Kommentarer
Postat av: Dessan

Kan vara för att du är så jäkla bra!!! :-)

Bra jobbat gumman!

Puss <3

Postat av: emma

klart de älskade dig, du är ju bäst! =)

hoppas allt är bra annars! PUSS

2009-07-10 @ 07:04:11
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback