torsdag

Torsdag, gud vad veckorna försvinner iväg. Läskigt egentligen när man tänker efter. Den här dagen kommer aldrig igen, den har varit och imorgon är det en ny dag, som när den är slut aldrig kommer tillbaka. Nej, man blir ganska rädd när man tänker på det. För varje dag som går, så blir man en dag äldre. Usch*. Det ska man nog inte tänka på egentligen, då blir man nog mörkrädd.

Dagen började väldigt trevligt idag! Simone ringde vid tio tiden, precis när jag hade vaknat och vi bestämde oss för att gå och träna vid elva tiden. Vilket var väldigt bra, för vi båda har fuskat med det på sistonde. Men nu blir det till att skärpa sig igen. Efter träningen kom jag hem, käkade lite lunch och sen drog jag igång med storstädning, och då menar jag verkligen STOR städning! GUD, va smutsigt jag hade de..men nu är det fint =). jag tycker verkligen om att städa, har kommit fram till det. Jag vet ju hur bra jag mår när det är klart, och allt är perfekt. En sån skön känsla.  Ja, jag har kommit fram till det att jag är nog lite pedantisk.

Sen hämtade jag Ellinor från skolan, vi tänkte åka förbi Netto och kolla (dom öppnade idag), men när vi åkte för vi och kollade in genom fönstren så ångrade vi oss väldigt snabbt. Hela affären/parkeringen var full med folk, så vi tänkte att det står säkert kvar nästa vecka också. Om ingen bränner upp de kanske? Så, vi åkte hem istället och åt mat. Mamma och pappa kom förbi och hämtade ellinor, de stannaade lite längre på en kopp kaffe och konstaterade att vardagsrummet blev jätte fint. (bilder kommer senare när allt är klart).  Efter detta så åkte jag ut till bror på Ökna och hjälpte honom med en engelska text, som han ska skicka in för eventuell praktik i skottland. jag åkte sen hem, och hade då bror och hans kompis isak med i bilen (dom skulle ut till en annan kompis till daniel och äta lite mat). Så, vi hämtade upp ida på vägen, och sen skjutsade vi ut dom till Lund-Skavsta.

Ida och jag tog en sväng förbi Willys och köpte naturgodis och lite annat smått&gott, och bänkade oss framför Tv:n- antikrundan. (jag är en tönt jag vet, men det är bra). Och nu sitter jag här, själv. (eller sallie är ju här också). Ska väll egentligen gå och sova snart, men är inge trött. Jag börjar inte jobba förens vid kvart i tolv imorron, på EUU. Så jag känner ingen panik med att tänka på refrängen heller...så, vi får se vad kvällen utvisar. några ideer?

see ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback