Tid?

Jag har inte uppdaterat på två dagar och nio timmar. (enligt översikten). jag har inte haft ork eller tid. Visst, jag har varit utan uppdrag men har varit tok mycket annat! förstår inte, dagarna  bara försvinner. Snart är det fredag igen!

I måndags kväll så var jag med Simone och hennes guddotter och lekte i lekparken vid hjortenbergsbadet. (bilder kommer snart). igår, tisdag..så var jag på stan och lunchade med emma. träffade även kusin som bjöd in mig till en "spela spel- dricka öl" kväll med hennes arbetskompisar..så, jag satt och drack massa öl igår kväll. Det var perfekt, för han som vi var hos bodde i högbrunn så jag hade jätte nära hem! perfa. ^^. Idag så...har jag tränat ,sen var jag på styrelsemöte för Sparreholm ikväll. Så full rulle.

Och nej, jag har inte haft något uppdrag. men imorron så har jag det!!! yeeey. Ska jobba på EUU. visserligen bara två timmar ,men det är ändå två timmar. (det är tur att man har garantilön säger jag bara). sen på eftermiddagen imorgon, så blir det stockholm med simone och julia. myspys! simone har en arbetsintervju och jag ska vara taxi. =).

så, jag ska nog gå och lägga mig nu...klockan börjar bli lite mkt. .

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback