the weekend

Hejsan hoppsan i lingonskogen! =)

Tänkte att det var dags för en uppdatering....det har blivit dåligt med det på de sista dagarna. dåligt maria, dåligt.

Iallafall... i lördags så var jag på Simones födelsedagskalas! =) jätte trevligt var de! Vi var först hemma hos henne, ca 15 st tjejer, och hade sexparty! Riktigt roligt, jag har sett allt som går att köpa nu, jag lovar. ;). Sen så blev det tellus, där jag mötte kusinerna och ida som hade varit på kalas hos troen. Där dansade vi och drack hela kvällen, riktigt trevligt! Massa folk bara...så in i norden! nästintill jobbigt.

Sen igår, söndag. Så var jag på tårtkalas hos elin o jenny =). jennys firade sin födelsedag med tårta, kaffe o kakor. mums! Så, vi satt där och pratde massa och hade allmänt trevligt. Sen stannade jag kvar o åt pizza med elin, jenny och stina. Myspys!

Idag så har jag jobbat. (kors i taket). jag har varit på euu. emilia som brukar var där skulle vara ledig idag, så då fick jag hoppa in. Riktigt trevligt och komma dit och träffa alla. Man är igenkänd där nu ;). haha. Så, idag bjöd jag på stuvade makaroner och korv. (jag smakade makaronerna och dom var riktigt goda!). och nu sitter jag här. Väntar på att syster ska komma hem, så ska vi äta. Ikväll ska jag på scoutmöte i oxelösund. Ska träffa styrelsen där och prata lite med dom. Har inte träffat några scouter därifrån förut, så det ska bli sköj! =).

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback