Roadtrip to E-tuna

Jag har JOBBAT idag! =). för första gången på väääldigt länge. det var skönt faktiskt, jobbade visserligen inte så länge. mellan 11.30-14.00, men ändå, det är alltid någe. Jag var på EUU och lekta mattant igen, med emilia. det var sköj och träffa henne, var grymt länge sen.

Sen efter jobbet hämtade jag upp Simone och Yulia, så åkte vi till E-tuna. Vi skulle ha åkt till sthlm, för simone skulle på arbetsintervju, men hon ångrade sig. så då kom jag på den briljanta ideen att vi åker till e-tuna.
Väl framme i e-tuna träffade jag först Emma. =). Kul och träffa dig tjejen, även om det bara blev en kram och ett hej. Vi msåte träffas snart! Det har gått alldeles för lång tid. Sen gick simone, yulia och jag vidare och åt. Vi var grymt hungriga. När vi satt där och åt kom dessan och maria förbi. de fikade med oss och så. =). Myspys!

Sen senare, efter en snabbis på stan så kilade vi ut till Tuna park. jag, personligen, tycker MYCKET bättre om tuna. jobbigt inne i stan. där gick vi och kollade i affärer och så. och träffade maria och dess igen.! =). jag var duktig hela dagen dessutom, köpte inte en endaste grej, förutom maten då. Så, jag var väldigt duktig. Hittade dock ett linne/klänning på gina som jag tyckte om..ska se om jag ska kolla på de här i stan imorgon.

nu ska jag gå och sussa. mamma och pappa kommer relativt tidigt imorgon och ska börja tapetsera, sen på lördag är det golvläggning som gäller.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback