på tåget påväg till malmö

Sitter nu på tåget till Malmö. Ehm, jag är....ute i skogen?! Det är iallafall massa granar och björkar utanför fönstret. Har åkt tag nu i ett tag. Satte mig på tåget i nyköping vid 11.50, och nu är kl. 14.20. Jag ska vara framme i malmö vid 15.46...så, det är ett tag kvar. Tur att man har datorn med sig, med sitt eget modem,
då kan man sitta och kolla vad som händer i  världen.

igår blev det utgång, trots att jag sa att jag INTE skulle ut..men, det var jätte bra pris på olearys så ida och jag gick dit. först så färgade hon håret på mig, så nu är jag ÄNTLIGEN blond igen..:). utväxten är glömd för länge sen. =).
Så, det var riktigt kul igår..massa små 18-åringar. men lammkött är väll aldrig fel? ;).

Oj, nu pratade gubben i högtalaren, jag är snart framme i Avesta. Ehm..jag och geografi..

aja. skriver senare.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback