onsdag

Idag vid tolv tiden så hämtade jag upp Simone och vi åkte mot vagnhärad- Bosch rexroth. Vi kom dit, blev insläppta, sen började kramkalaset. Det var SÅ kul att träffa allihopa igen..har verkligen saknat dom. Fast ändå, så kände jag att när jag gick innanför dörrarna där så kändes det som ett avslutat kapitel. visst, det var en så rolig tid att var där, men...nu är jag på andra ställen och bosch tiden är förbi. Men visst, ibland kan jag sakna den, men å andra sidan inte. Stämmingen var inte desamma där och ja..jag vet inte. Men alla var iallafall glada och se mig och simone, det kändes bra.

Sen på eftermiddagen kom mamma och pappa hit, och bar upp soffan o monterade ihop rumavdelaren. Vi åt och fikade och sen satt och kollade kryssningar till sportlovet. Ikväll sen har ellinor och jag plockat o fixat i vardagsrummet, det blir SÅ fint! Kl. 20.00, till top model blev det räkor och lite vin. (det är ju ändå lillördag)

förrästen, vi skulle ju åka på markus krunegård på fredag. MEN det är flyttat!!!! till den 27/2. fan. aja. inte så mycvket att göra åt.

jag ska gå o kolla på tv nu.

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback