Morgonstund har guld i mun

ska snart ta och göra mig iordning för jobbet. Jag ska ju JOBBA idag! =). nice*. Så, jag kilar väll dit vid 11.20 någe.
tar typ bara fem minuter att gå dit.

Så, jag hade tänkt att gå upp tidigt idag, för att hinna medl ite saker innan jag kilar till jobbet. jag ställde klockan på åtta, vaknade och stängde av den. sen vaknade jag igen vid halv tio. det är så typsikt, jag har ingen ork att gå upp tidigare, är helt slut. varför är det så? helt sjuk. jag menar, jag gör ju inte så mycket på dagarna...
ehm, fixar o trixar, tränar...fixar med scoutgrejer. annars är det ju int så mkt.

Men varför är jag så trött? jag kanske bara är född sån, en trött människa. =).
Nu ska jag ta och kila in i duchen. just de, läsa tidningen först kanske.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback