Malmö City

Sitter nu i ett rum på STF malmö city vandrarhem. Jätte fint, värsta frächst och modernt, helt enkelt perfekt!
Jag kom ner till malmö vid tio i fyra, då mötte ellinor upp mig på stationen. Vi gick till vandrarhemmet med mina saker och begav oss sen ut i malmö centrum. Jätte mysig stad måste jag säga! det har dock regnat hela kvällen...men men.
Vi gick och åt ikväll på en italiensk resturang, så vi åt pasta. Jag åt någon pasta med svampsås o svartpeppar..typ. jätte gott, ellinor åt en pasta med "havets frukter".
Efter det så gick vi på bio. Vi såg på Bröllops duellen. Ehm, en riktig tjej film, som man inte behövde tänka så mycket när man såg på. Helt okej. Lite söt då och då, men i det stora hela ganska seg.

Nu ska vi bara ta det lugnt och så småningom gå och sova. Vi ska upp väldans tidigt imorgon, vid SEX! det var extremt länge sen jag gick upp så tidigt. Så, vi får se hur det går. ;).

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback