Kallt

Jag har bara ett ord att säga; KALLT! Då menar jag egentligen inte bara "kallt", utan EXTREMT KALLT! usch. fast det är ändå lite mysigt med snön o så. Men, ändå. usch! Kan det inte bli vår snart?!

Det är väldigt kallt i mitt  vardagsrum, eftersom att jag har tagit ut i princip alla saker, och har bara de "stora" möblerna kvar...så, med andra ord är det kallt. Men, jag överlever no!

Jag skulle ha åkt pulka med Simone och Fannie ikväll, men mitt huvud håller på o sprängs.=(. tror att jag håller på o blir sjuk, vem har smittat mig?! Har lite ont i halsen också, och mår illa. Så, jag undrar hur många dagar det tar nu innan jag ligger till sängs.

Hm, ska börja med maten nu kanske.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback