Idioter

Förrästen, jag blir bara så trött, irriterad, förbannad och allmänt besviken på nyköping ibland.
Ellinor ringde mig i förmiddags och berättade att blue moon bar stod i lågor. jag blev inte så förvånad direkt, det var bara en fråga om när det skulle brinna. SÅ, nu är hela lokalen förstörd.

hörde att dom antagligen har haft i brännvätska i ventelationssystemet...och att yttertaket är förstört och taket mellan 1:a och 2:a våning. JÄVLA IDIOTER!

dom har även "tutat" och varnat folk för att gå ut, för brandröken. skit säger jag bara.

See ya


Kommentarer
Postat av: ida

jaaa de är fan sjukt. men inte oväntat alls.. de lär ju inte vara några nyköpingfolk som har gjort det iofs..

jag har inte ens hunnit gå dit ännu ju :P och nu är det säkert kört med det.

2009-01-26 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback