home sweet home

Då var man hemma i nyköping igen. Ganska skönt, även om Malmö var en väldigt mysig stad. vi åkte ifrån malmö igår vid 17.14, och var framme i norrköping, (efter en halvtimmes försening) vid 21.00. Då hade vårat tåg till nyköping gått, så vi fick privat taxi från norrköping till nyköping. nice*. alla andra som skulle vidare till katrineholm, flen, västerås, köping fick åka buss...haha! Så, vi var hemma i nyköping vid tjugo i tio tiden någe tror jag. Vi han iaf se slutet på idrottsgalan. =).

Idag så är jag (väldigt överraskande måste jag säga), utan uppdrag! Oj, oj, oj. jag blir så trött, måste få åka iväg och jobba snart, jag blir TOKIG av att gå runt hemma. Speciellt nu när det är fullt kaos, eller någe så iaf.

pappa och mamma har typ bott här i helgen, det är nu iprincip färdig tapetserat (förutom en liten del över dörren, dit tapeterna inte räckte!). Sen är det en rad kvar på det nya golvet. det vart för mörkt när pappa o mamma var här och fixade det, så pappa kommer imorgon och tapetserar och lägger det sista golvet. Förhoppningsvis så har tapeterna komit imorron. Sen så :). då ska bara listerna dit, och alla möbler köras ifrån mamma och pappa och hit. sen är det KLART! och det blir så fint...(det kommer upp bilder senare).

ellinor och mamma åker till luleå idag. ellinor ska ha antagningsprov till luleå teaterskola imrorgon tror jag...så. de åker i eftermiddag, sover på tåget, har ansökningsprov och åker hem imorgon kväll. Så, då får ellinor se luleå också. (vi syskona johansson blir så beresta i sverige).

aja. ska försöka plocka lite här nu.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback