Frulle dejt

Dagen började väldigt bra idag! Simone ringde igår och frågade om jag ville ha en "frulle dejt" med henne idag. (tror att jag skrev det igår). Och ja sa;gärna, om jag inte har något uppdrag. Och har jag något uppdrag? NEJ! så, vid halv elva i "morse", så var jag hos simone..o vi åt en jätte fin frukost o satt och pratade. tack gumman, mycket trevligt! , nästa gång är det min tur att bjuda på frulle ;).

Påvägen hem sen ringde jag mamma och grattade henne. Hon fyller 49 år idag! grattis grattis. (man pratar inte om en kvinnas ålder, men hon är en stolt 49-åring). Ellinor och jag ska hem till mamma och pappa ikväll, kusinerna o moster o morbror kommer också dit. Så, det blir mat o fika. (gratis mat tackar man aldrig nej till).

Ja just de, jag fick brev i från ortopedkliniken idag..så, den 12/2 kl. 10.00 ska jag operera vänster handen. ÄNTLIGEN! Sen slipper jag den här skiten helt. Vänster handen värker nu så fort att jag har gjort någe. T.ex. setat vid datorn förlänge. Men, nu blir det bra! great =).

Snart blir det först lite fix o trix med pappsen och sen stan med ida =). mypys! känner på mig att det kommer bli en SUPER bra dag!

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback