fredag!

Simone skickade sms förut, så det blir frulle hos henne imorgon, myspys! Sen blir det hem o fixa med papprena inför distriktstinget, o tvätta det sista. (har tvättat hela dagen idag, har nog ALDRIG haft så mycket tvätt). Vid två tiden, när ida har kommit hem från jobbet, så blir det en sväng på stan. =). kanske gör man någe fynd man vet aldrig.

mamma fyller imorgon, så ellinor o jag ska baka en tårta till henne imorgon, o sen åka hem till forssa imorgon kväll, då vi också ska fira kusin! så, det blir en fullspäckad dag imorron. härligt! (vi får hoppas att jag inte får något uppdrag, för då hinner jag inte med någe av allt jag ska göra).


Ida och jag på Olearys, lördag 17/1.

Förrästen, det är ju LÖN imogon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback