Dom kallar oss artister

Har precis kollat på "dom kallar oss artister". Ikväll handlade det om The Hellacopters. Jag har aldrig lyssnat på deras musik, men efter att ha sett dom isomras på Where the action is, så måste jag säga att dom är helt okej...
och dokumentären om dom ikväll var riktigt bra. Synd att jag missade dom när dom var här i nyköping.
Aja, inget att grubbla på nu.

Jag ska ta o gå och lägga mig nu...upp tidigt imorron, eftersom att jag har jour, (inte för jag tror att jag får något uppdrag, men ändå). Sen far jag hem till Forssa imorron kväll... pappa ska måla här i helgen, och då vill han av någon konstig anledning inte att jag är hemma...(undrar varför? kan det vara för att jag får panik när det är stökigt här hemma?).
Hm, aja..sen blir det DS sammanträde på lördag, bio på lördag kväll med mamma (vi ska se australia) och sen söndagen blir nog ganska lugn tror jag. Söndag kväll så far jag hem till nyköping igen.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback