År 2009 första dagar!

Tänkte att det är dags för en liten uppdatering, det var ett tag sen såg jag!

2008 är nu över, och vi har klivit in i år 2009. Känns ganska skönt. Att lämna ett väldigt bra år bakom sig, och se fram emot ett nytt år, som jag vet kommer bli lika bra som 2008.

PÅ nyårsafton hade vi lite folk här hemma. Jag, Ellinor, Emma, Ida, Maggie och Isabelle gjorde först tre rätters och åt..sen kom de några till kompisar till ellinor hit. vi halv åtta-åtta så gick jag, emma o ida vidare till troen där det var massa folk. det blev mer vin, och demonsnaps och skumpa vid tolvslaget. Härligt! Efter tolvslaget satte hela gänget kurs emot Tellus och där dansade vi och drack in på de första timmarnaav 2009.
En väldigt bra nyårsafton. och jag var JÄTTE glad..kan bero på alkoholen vet inte riktigt.

Japp, idag snöar det ute, så jag vägrar gå ut. Usch, hade hoppas på att slippa snö detta år, men nej..eller, jo det gjorde jag ju! jag slapp ju snö år 2008, men år 2009 har jag ju inte sagt någe om! ;). haha. komiskt.
ska ta o plocka ur det sista ur vardagsrummet nu.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback