torsdag

Jag har tillbringat hela kvällen ute hos maria, på landet =). väldans trevligt. Vi drack kaffe, pratade, såg på film o tv. Hade allmänt trevligt. Måste göras om snart!  Sitter nu och väntar på att klockan ska bli två, så att jag kan åka och hämta ellinor, som är på studentfest på tellus. jag börjar bli trött nu, men håller mig vaken med te.

Imorgon är det fredag, (inte för att det gör en så stor skillnad för mig, fredag hela veckan!). Ehm, ida och jag ska ha en hemmakväll o se på tv o så. Pengarna börjar ta slut nu...Sen på lördag blir det regionsträff för scouterna i västerås. Det blir en lugn helg med andra ord, och jag har inte så mycket annat val, eftersom att man blir rent utsagt deprimerad när man går in på banken och kollar saldot på kontona. Aja, what ever.

ska fortsätta zappa på tv:n nu.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja de måste vi verkligen göra om...He he he!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback