torsdag

jag kom hem från ett tag sen. har varit uppe på stan. Först vid klockan 11.00 så var jag på vårdcentralen, tog bort stygnen o så.  Såret hade dock inte läkt som de skulle så, de glipade lite. därför är nu handen ihop klistrad o jag har ett litet bandage på..jag slipper ALDRIG bandaget ,). efter vårdcentralen kilade jag upp på stan o till hårakuten. Klippte mig, för första gången på LÄNGE! så, de va skönt =). på vägen upp till parkeringen så kilade jag in på donken o hälsade på simone som jobbade. massa folk på donken, äckligt. usch. aja.

nu sitter jag i soffan o väntar på att klockan ska bli tre-fyra någe då jag ska hämta ellinor efter skolan o vi ska åka o handla mat. kylskåpet är totalt TOMT! o förkylningen har inte släppt, det är hemskt. jag kan inte andas typ. hatar verkligen att vara förkyld.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback