tisdag

Tisdag. Jag är fortfarande utan uppdrag, ännu en dag av tv tittande, bloggande, träning och städning. JAG BLIR TOKIG!
Röksuget börjar ge efter sig nu...great! igår var det riktigt jobbigt, men nu är jag inne på 4:de dagen så.

Ehm, ja..tisdag. vad ska jag hitta på idag? Som sagt, träna, tv titande, blogga lite o kanske ta o städa lite. ehm, vilka intressanta dagar man har egentligen, för det är i princip så mina dagar ser ut...varje dag. hemskt. jag måste få uppdrag snart. Aja. nog klagat.


Solen sken imorse när jag vaknade, precis som igår, och jag kände hur vårkänslorna kom smygande. Men nu när jag tittar ut är visserligen himmelen blå på sina ställen men det är mer mulet. Pratade med kära far igår och han sa att det eventuellt skulle bli snö nu torsdag-fredag. hoppas verkligen inte. jag är TRÖTT på snö.

Aja, ska sätta igång nu.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback